Բեռնվում է…

Սոցիալական կարծրատիպերի դերը գովազդի ընկալման գործընթացում ։ Հայերեն և անգլերեն լեզուներով = Role of Social Stereotypes in Perception of Advertising /

Պահպանված է:
Մատենագիտական մանրամասներ
Հիմնական հեղինակ: Եսայան, Ժոզեֆինա
Համատեղ հեղինակ: Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիայի գիտակրթական միջազգային կենտրոն
Այլ հեղինակներ: Հակոբյան, Նաիրա (Խմբագիր, խմբագիր), Հարությունյան, Արուսյակ (Թարգմանիչ, թարգմանիչ)
Ձևաչափ: Գիրք
Լեզու:Armenian
English
Հրապարակվել է: Երևան ։ Նաիրի, 2017․
Խորագրեր:
Ցուցիչներ: Ավելացրեք ցուցիչ
Չկան պիտակներ, Եղեք առաջինը, ով նշում է այս գրառումը!
LEADER 01766nam a2200313 a 4500
003 AM-YeHGA
005 20220606101317.0
008 180118s2017 ai ||||fr|||||00||0|arm||
020 |a 9785550018248 
040 |a AM-YeHGA  |c AM-YeHGA 
041 0 |a arm 
041 1 |a eng  |h arm 
100 1 |a Եսայան, Ժոզեֆինա 
245 1 0 |a Սոցիալական կարծրատիպերի դերը գովազդի ընկալման գործընթացում ։  |b Հայերեն և անգլերեն լեզուներով = Role of Social Stereotypes in Perception of Advertising /  |c Ժ․ Եսայան ; Խմբագիր՝ Ն․ Հակոբյան ; (Անգլերենի թարգմանությունը՝ Ա․ Հարությունյան) ; ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն․ 
246 1 5 |a Role of Social Stereotypes in Perception of Advertising 
260 |a Երևան ։  |b Նաիրի,  |c 2017․ 
300 |a 63 էջ ;  |c 20 սմ․ 
504 |a Օգտագործված գրականություն՝ էջ 32-34 հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն։ 
546 |a Բնագիրը՝ զուգահեռ հայերեն և անգլերեն։ 
650 1 4 |a Գովազդ  |x Հոգեբանություն 
650 1 4 |a Սոցիալական հոգեբանություն 
700 1 |a Հակոբյան, Նաիրա  |e խմբագիր  |4 edt 
700 1 |a Հարությունյան, Արուսյակ  |e թարգմանիչ  |4 trl 
710 2 |a Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիայի գիտակրթական միջազգային կենտրոն 
942 |c BK 
999 |c 402609 
952 |o AII/103447  |p FL0485589 
952 |o AII/103448  |p FL0485590 
952 |o AII/104078  |p FL0535313