Բեռնվում է…

Սոցիալական կարծրատիպերի դերը գովազդի ընկալման գործընթացում ։ Հայերեն և անգլերեն լեզուներով = Role of Social Stereotypes in Perception of Advertising /

Պահպանված է:
Մատենագիտական մանրամասներ
Հիմնական հեղինակ: Եսայան, Ժոզեֆինա
Համատեղ հեղինակ: Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիայի գիտակրթական միջազգային կենտրոն
Այլ հեղինակներ: Հակոբյան, Նաիրա (Խմբագիր, խմբագիր), Հարությունյան, Արուսյակ (Թարգմանիչ, թարգմանիչ)
Ձևաչափ: Գիրք
Լեզու:Armenian
English
Հրապարակվել է: Երևան ։ Նաիրի, 2017․
Խորագրեր:
Ցուցիչներ: Ավելացրեք ցուցիչ
Չկան պիտակներ, Եղեք առաջինը, ով նշում է այս գրառումը!

Fundamental Scientific Library: Unknown

Պահումների մանրամասները Fundamental Scientific Library: Unknown
Դասիչ: AII/103447
AII/103448
AII/104078
Պատճեն Unknown Հասանելի է  Տեղադրեք պահում
Պատճեն Unknown Հասանելի է  Տեղադրեք պահում
Պատճեն Unknown Հասանելի է  Տեղադրեք պահում