Բեռնվում է…

Սոցիալական կարծրատիպերի դերը գովազդի ընկալման գործընթացում ։ Հայերեն և անգլերեն լեզուներով = Role of Social Stereotypes in Perception of Advertising /

Պահպանված է:
Մատենագիտական մանրամասներ
Հիմնական հեղինակ: Եսայան, Ժոզեֆինա
Համատեղ հեղինակ: Հայաստանի Հանրապետության գիտությունների ազգային ակադեմիայի գիտակրթական միջազգային կենտրոն
Այլ հեղինակներ: Հակոբյան, Նաիրա (Խմբագիր, խմբագիր), Հարությունյան, Արուսյակ (Թարգմանիչ, թարգմանիչ)
Ձևաչափ: Գիրք
Լեզու:Armenian
English
Հրապարակվել է: Երևան ։ Նաիրի, 2017․
Խորագրեր:
Ցուցիչներ: Ավելացրեք ցուցիչ
Չկան պիտակներ, Եղեք առաջինը, ով նշում է այս գրառումը!
Նկարագրություն
Ֆիզիկական նկարագրություն:63 էջ ; 20 սմ․
Մատենագիտություն:Օգտագործված գրականություն՝ էջ 32-34 հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն։
ISBN:9785550018248