Բեռնվում է…

Մարքեթինգային ռազմավարության պարադիգմը և սպառողական վարքը : (Գործոնային վերլուծություն) : Մենագրություն /

Պահպանված է:
Մատենագիտական մանրամասներ
Հիմնական հեղինակ: Թադևոսյան, Արտավազդ Սուրենի
Համատեղ հեղինակ: Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան
Այլ հեղինակներ: Նասոյան, Տաթևիկ Հովսեփի, Բոստանջյան, Վ.Բ (գրախոս), Սարինյան, Սերգեյ Ներսեսի, 1924-2017 (գրախոս), Պետրոսյան, Հ.Ց (Խմբագիր, խմբագիր)
Ձևաչափ: Գիրք
Լեզու:Armenian
Հրապարակվել է: Երևան : Ճարտարագետ, 2017.
Խորագրեր:
Ցուցիչներ: Ավելացրեք ցուցիչ
Չկան պիտակներ, Եղեք առաջինը, ով նշում է այս գրառումը!
LEADER 01559nam a2200277 a 4500
003 AM-YeHGA
005 20220704172010.0
008 170621s2017 ai d|||fr|||| 00||0|arm||
020 |a 9789939725185 
040 |a AM-YeHGA  |c AM-YeHGA 
041 0 |a arm 
100 1 |a Թադևոսյան, Արտավազդ Սուրենի 
245 1 0 |a Մարքեթինգային ռազմավարության պարադիգմը և սպառողական վարքը :  |b (Գործոնային վերլուծություն) : Մենագրություն /  |c Ա.Ս. Թադևոսյան, Տ.Հ. Նասոյան ; Գրախոսներ՝ Վ.Բ. Բոստանջյան, Ռ.Ն. Սարինյան ; Խմբագիր՝ Հ.Ց. Պետրոսյան ; ՀՀ ԿԳՆ ; Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան. 
260 |a Երևան :  |b Ճարտարագետ,  |c 2017. 
300 |a 202 էջ :  |b աղյուսակ ;  |c 20 սմ. 
504 |a Օգտագործված գրականություն՝ էջ 192-201: Տողատակում՝ ծանոթագրություններ: 
650 1 4 |a Մարքեթինգ 
700 1 |a Նասոյան, Տաթևիկ Հովսեփի 
700 1 |a Բոստանջյան, Վ.Բ.  |e գրախոս  |4 crr 
700 1 |a Սարինյան, Սերգեյ Ներսեսի,  |d 1924-2017  |e գրախոս  |4 crr 
700 1 |a Պետրոսյան, Հ.Ց.  |e խմբագիր  |4 edt 
710 2 |a Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան 
942 |c BK 
999 |c 388264 
952 |o AII/102566  |p FL0452967 
952 |o AII/102567  |p FL0452968