Բեռնվում է…

Մարքեթինգային ռազմավարության պարադիգմը և սպառողական վարքը : (Գործոնային վերլուծություն) : Մենագրություն /

Պահպանված է:
Մատենագիտական մանրամասներ
Հիմնական հեղինակ: Թադևոսյան, Արտավազդ Սուրենի
Համատեղ հեղինակ: Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան
Այլ հեղինակներ: Նասոյան, Տաթևիկ Հովսեփի, Բոստանջյան, Վ.Բ (գրախոս), Սարինյան, Սերգեյ Ներսեսի, 1924-2017 (գրախոս), Պետրոսյան, Հ.Ց (Խմբագիր, խմբագիր)
Ձևաչափ: Գիրք
Լեզու:Armenian
Հրապարակվել է: Երևան : Ճարտարագետ, 2017.
Խորագրեր:
Ցուցիչներ: Ավելացրեք ցուցիչ
Չկան պիտակներ, Եղեք առաջինը, ով նշում է այս գրառումը!

Fundamental Scientific Library: Unknown

Պահումների մանրամասները Fundamental Scientific Library: Unknown
Դասիչ: AII/102566
AII/102567
Պատճեն Unknown Հասանելի է  Տեղադրեք պահում
Պատճեն Unknown Հասանելի է  Տեղադրեք պահում