Բեռնվում է…

Մարքեթինգային ռազմավարության պարադիգմը և սպառողական վարքը : (Գործոնային վերլուծություն) : Մենագրություն /

Պահպանված է:
Մատենագիտական մանրամասներ
Հիմնական հեղինակ: Թադևոսյան, Արտավազդ Սուրենի
Համատեղ հեղինակ: Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան
Այլ հեղինակներ: Նասոյան, Տաթևիկ Հովսեփի, Բոստանջյան, Վ.Բ (գրախոս), Սարինյան, Սերգեյ Ներսեսի, 1924-2017 (գրախոս), Պետրոսյան, Հ.Ց (Խմբագիր, խմբագիր)
Ձևաչափ: Գիրք
Լեզու:Armenian
Հրապարակվել է: Երևան : Ճարտարագետ, 2017.
Խորագրեր:
Ցուցիչներ: Ավելացրեք ցուցիչ
Չկան պիտակներ, Եղեք առաջինը, ով նշում է այս գրառումը!
Նկարագրություն
Ֆիզիկական նկարագրություն:202 էջ : աղյուսակ ; 20 սմ.
Մատենագիտություն:Օգտագործված գրականություն՝ էջ 192-201: Տողատակում՝ ծանոթագրություններ:
ISBN:9789939725185