Բեռնվում է…

Մարքեթինգի հիմունքներ : Դասագիրք /

Պահպանված է:
Մատենագիտական մանրամասներ
Հիմնական հեղինակ: Նիկոլյան, Կարինե Սմբատի
Համատեղ հեղինակներ: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն, Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան (Պոլիտեխնիկ). Մեքէենաշինական ֆակուլտետ. Մեքենաշինական արդյունաբերության էկոնոմիկայի, կազմակերպման և կառավարման ամբիոն
Ձևաչափ: Գիրք
Լեզու:Armenian
Հրապարակվել է: Երևան : Ճարտարագետ, 2011.
Խորագրեր:
Ցուցիչներ: Ավելացրեք ցուցիչ
Չկան պիտակներ, Եղեք առաջինը, ով նշում է այս գրառումը!
LEADER 01320nam a2200241 a 4500
001 000854071
003 AM-YeHGA
005 20240312161714.0
008 111213s2011 ai r 000 0 arm d
020 |a 9789939556673 
040 |a AM-YeHGA  |c AM-YeHGA 
041 0 |a arm 
100 1 |a Նիկոլյան, Կարինե Սմբատի 
245 1 0 |a Մարքեթինգի հիմունքներ :  |b Դասագիրք /  |c Կ.Ս. Նիկոլյան; ՀՀ Կրթ. և գիտ. նախ., ՀՊՃՀ. Մեք. ֆակ. ՄԱԷ,ԿևԿԱ. 
260 |a Երևան :  |b Ճարտարագետ,  |c 2011. 
300 |a 182 էջ. 
530 |a էլեկտրոնային պաշարը հասանելի է ՀՊՃՀ-ի գրադարանի էլեկտրոնային ընթերցասրահում  |u http://libsrv.seua.am/chair_publications/1707E.pdf 
650 1 4 |a Մարքեթինգ 
710 2 |a ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն 
710 2 |a Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան (Պոլիտեխնիկ).  |b Մեքէենաշինական ֆակուլտետ.  |b Մեքենաշինական արդյունաբերության էկոնոմիկայի, կազմակերպման և կառավարման ամբիոն 
999 |c 306275 
952 |o AII/97414  |p FL0188729 
952 |o AII/97415  |p FL0188728