Բեռնվում է…
Brand society : How brands transform management and lifestyle /
"Think Coca-Cola. Think iPod. Think Nike. Think Google. Each of these names represents a successful product or service but, more importantly, they are all successful brands. Most attempts to explain the role of brands focus on brands either as management tools (managerial perspective) or as sym...
Պահպանված է:
Հիմնական հեղինակ: | Kornberger, Martin, 1974- |
---|---|
Ձևաչափ: | Գիրք |
Լեզու: | English |
Հրապարակվել է: |
Cambridge ; New York :
Cambridge University Press,
2010.
|
Խորագրեր: | |
Ցուցիչներ: |
Ավելացրեք ցուցիչ
Չկան պիտակներ, Եղեք առաջինը, ով նշում է այս գրառումը!
|
Նմանատիպ նյութեր
-
Short guide to modern star names and their derivations /
: Kunitzsch, Paul
Հրապարակվել է: (1986) -
Kleinasiatische Ortsnamen /
: Zgusta, Ladislav
Հրապարակվել է: (1984) -
Iranisches Personennamenbuch /
Հրապարակվել է: (2009) -
The chemistry of natural products : A series of texts on the constitution of natural products /
Հրապարակվել է: (1959) -
Örmény Utónevek = Հայկական անուններ /
Հրապարակվել է: (2005)