Բեռնվում է…

Motive beim Weinkonsum : Unterschiede zwischen deutschen und ukrainischen Konsumenten /

Պահպանված է:
Մատենագիտական մանրամասներ
Հիմնական հեղինակ: Rewerts, Astrid Lucie
Համատեղ հեղինակ: Leibniz-Institut fur Agrarentwicklung in Mittel- und Osteuropa(IAMO)
Ձևաչափ: Գիրք
Լեզու:German
Հրապարակվել է: Halle(Saale) : IAMO, 2009.
Շարք:Studies on the agricultural and food sector in Central and Eastern Europe Vol. 50
Խորագրեր:
Ցուցիչներ: Ավելացրեք ցուցիչ
Չկան պիտակներ, Եղեք առաջինը, ով նշում է այս գրառումը!
LEADER 00971nam a2200265 a 4500
001 000700996
003 AM-YeHGA
005 20210831164839.0
008 091202s2009 gw r 000 0 ger d
040 |a AM-YeHGA  |c AM-YeHGA 
041 0 |a ger  |b eng 
100 1 |a Rewerts, Astrid Lucie 
245 1 0 |a Motive beim Weinkonsum :  |b Unterschiede zwischen deutschen und ukrainischen Konsumenten /  |c Von Astrid Lucie Rewerts. 
260 |a Halle(Saale) :  |b IAMO,  |c 2009. 
300 |a xi, 253 p. :  |b ill. : figs., tabs. 
440 0 |a Studies on the agricultural and food sector in Central and Eastern Europe  |x 1436-221X  |v Vol. 50 
504 |a Includes bibliogr. references : (p. 203-212) 
546 |a Abstract in English 
650 1 4 |a Consumer behavior 
650 1 4 |a Wine 
650 1 4 |a Consumption (Economics) 
650 1 4 |a Marketing  |z Germany  |z Ukraine 
710 2 |a Leibniz-Institut fur Agrarentwicklung in Mittel- und Osteuropa(IAMO) 
999 |c 261066 
952 |o ПИ 2730/ 50  |p FL0135966