Ուսանողների արժեքային կողմնորոշիչները թվային դարաշրջանում / Հետազոտական խմբի համակարգող, ղեկավար և անդամներ ՝ Վ. Աթոյան, Ս. Օհանյան, Ն. Մովսիսյան, Վ. Հովյան, Տ. Ասատրյան և ուրիշն ; Մասնագիտական խմբագիր՝ Դ. Հախվերդյան, Խմբագրական խորհուրդ՝ Դ. Գալոյան, Թ. Մկրտչյան, Դ. Հախվերդյան, Գ. Նազարյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, Ամբերդ հետազոտական կենտրոն. - Երևան : «Տնտեսագետ» հրատարակչություն, 2024. - 89 էջ ։ գծանկարներ, աղյուսակներ ; 25 սմ. - «Ամբերդ» մատենաշար ; 72. .

Օգտագործված գրականություն՝ էջ 74-79։ Տողատակում՝ մատենագիտական ծանոթագրություններ։

Ներածություն -- Թվայնացումը որպես գլոբալ աշխարհի բնութագիր -- Թվային տիրույթը որպես սոցիալական ինքնորոշման ու ինքնարտահայտման միջավայր -- Սոցիալական ցանցերի դերը սոցիալական ինքնանույնականացման գործընթացում -- Ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումը կրթության բնագավառում -- Թվային տեխնոլոգիաների ազդեցությունը ուսանողների արժեհամակարգի վրա -- Եզրակացություն -- Օգտագործված գրականություն -- Համառոտագրեր ։

Հետազոտությունը նվիրված է թվային դարաշրջանի սոցիոմշակութային առանձնահատկություններին և ուսանողների արժեհամակարգի ձևավորման վրա դրանց ազդեցությանը։ Թվայնացումը դիտարկվել է նույնականության նոր մոդելների ձևավորման, ինքնության վերաիմաստավորման, արժեհամակարգային նոր կողմնորոշիչների ստեղծման տեսանկյունից։ Հեղինակներն իրականացրել են ՀՀ բուհերի ուսանողների արժեհամակարգային կողմնորոշիչները վեր հանող հետազոտական աշխատանք, ցույց տվել արժեքային փոխակերպումները թվային ժամանակաշրջանի ազդեցությամբ, մշակել առաջարկություններ նոր սերնդի արժեքային կողմնորոշիչների ձևավորման վրա թվային դարաշրջանի ազդեցությունը փոքր-ինչ մեղմելու ուղղությամբ։ Հետազոտությունը կարող է օգտակար լինել քննարկված հիմնահարցերով զբաղվող մասնագետներին, դասախոսներին, ուսանողներին և բոլոր նրանց, ում հետաքրքրում են ուսանողների արժեքային կողմնորոշիչների ուսումնասիրության հիմնախնդիրները:


Ամփոփումը՝ անգլերեն և ռուսերեն։

978-9939-61-288-1


Բարձրագույն կրթություն--Ուսանողներ
Մշակույթի սոցիոլոգիա
Համակարգչագիտություն և համակարգչային տեխնիկա