Fundamental Scientific Library of NAS RA

Ուսանողների արժեքային կողմնորոշիչները թվային դարաշրջանում / Հետազոտական խմբի համակարգող, ղեկավար և անդամներ ՝ Վ. Աթոյան, Ս. Օհանյան, Ն. Մովսիսյան, Վ. Հովյան, Տ. Ասատրյան և ուրիշն ; Մասնագիտական խմբագիր՝ Դ. Հախվերդյան, Խմբագրական խորհուրդ՝ Դ. Գալոյան, Թ. Մկրտչյան, Դ. Հախվերդյան, Գ. Նազարյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, Ամբերդ հետազոտական կենտրոն.

Contributor(s): Աթոյան, Վարդան [hետազոտական խմբի ղեկավար] | Օհանյան, Սոֆյա [hետազոտական խմբի ղեկավար] | Մովսիսյան, Նանե [hետազոտական խմբի անդամ] | Հովյան, Վահրամ [hետազոտական խմբի անդամ] | Ասատրյան, Տաթևիկ [hետազոտական խմբի անդամ] | Մկրտչյան, Թ [խմբագիր] | Գալոյան, Դ [խմբագիր] | Մկրտչյան, Թ [խմբագիր] | Հախվերդյան, Դ [խմբագիր] | Նազարյան, Գ [խմբագիր] | «Ամբերդ» հետազոտական կենտրոնMaterial type: TextTextLanguage: Armenian Summary language: English, Russian Series: «Ամբերդ» մատենաշար ; 72.Publication details: Երևան : «Տնտեսագետ» հրատարակչություն, 2024Description: 89 էջ ։ գծանկարներ, աղյուսակներ ; 25 սմISBN: 978-9939-61-288-1Subject(s): Բարձրագույն կրթություն -- Ուսանողներ | Մշակույթի սոցիոլոգիա | Համակարգչագիտություն և համակարգչային տեխնիկա
Contents:
Ներածություն -- Թվայնացումը որպես գլոբալ աշխարհի բնութագիր -- Թվային տիրույթը որպես սոցիալական ինքնորոշման ու ինքնարտահայտման միջավայր -- Սոցիալական ցանցերի դերը սոցիալական ինքնանույնականացման գործընթացում -- Ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումը կրթության բնագավառում -- Թվային տեխնոլոգիաների ազդեցությունը ուսանողների արժեհամակարգի վրա -- Եզրակացություն -- Օգտագործված գրականություն -- Համառոտագրեր ։
Abstract: Հետազոտությունը նվիրված է թվային դարաշրջանի սոցիոմշակութային առանձնահատկություններին և ուսանողների արժեհամակարգի ձևավորման վրա դրանց ազդեցությանը։ Թվայնացումը դիտարկվել է նույնականության նոր մոդելների ձևավորման, ինքնության վերաիմաստավորման, արժեհամակարգային նոր կողմնորոշիչների ստեղծման տեսանկյունից։ Հեղինակներն իրականացրել են ՀՀ բուհերի ուսանողների արժեհամակարգային կողմնորոշիչները վեր հանող հետազոտական աշխատանք, ցույց տվել արժեքային փոխակերպումները թվային ժամանակաշրջանի ազդեցությամբ, մշակել առաջարկություններ նոր սերնդի արժեքային կողմնորոշիչների ձևավորման վրա թվային դարաշրջանի ազդեցությունը փոքր-ինչ մեղմելու ուղղությամբ։ Հետազոտությունը կարող է օգտակար լինել քննարկված հիմնահարցերով զբաղվող մասնագետներին, դասախոսներին, ուսանողներին և բոլոր նրանց, ում հետաքրքրում են ուսանողների արժեքային կողմնորոշիչների ուսումնասիրության հիմնախնդիրները:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Notes Date due Barcode
Գրքեր/Books Գրքեր/Books Fundamental Scientific Library
General AIII/9751 (Browse shelf(Opens below)) Available 30 Days Loan FL0685067
Գրքեր/Books Գրքեր/Books Fundamental Scientific Library
General AIII/9752 (Browse shelf(Opens below)) Available 30 Days Loan FL0685068

Օգտագործված գրականություն՝ էջ 74-79։

Տողատակում՝ մատենագիտական ծանոթագրություններ։

Ներածություն -- Թվայնացումը որպես գլոբալ աշխարհի բնութագիր -- Թվային տիրույթը որպես սոցիալական ինքնորոշման ու ինքնարտահայտման միջավայր -- Սոցիալական ցանցերի դերը սոցիալական ինքնանույնականացման գործընթացում -- Ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումը կրթության բնագավառում -- Թվային տեխնոլոգիաների ազդեցությունը ուսանողների արժեհամակարգի վրա -- Եզրակացություն -- Օգտագործված գրականություն -- Համառոտագրեր ։

Հետազոտությունը նվիրված է թվային դարաշրջանի սոցիոմշակութային առանձնահատկություններին և ուսանողների արժեհամակարգի ձևավորման վրա դրանց ազդեցությանը։ Թվայնացումը դիտարկվել է նույնականության նոր մոդելների ձևավորման, ինքնության վերաիմաստավորման, արժեհամակարգային նոր կողմնորոշիչների ստեղծման տեսանկյունից։ Հեղինակներն իրականացրել են ՀՀ բուհերի ուսանողների արժեհամակարգային կողմնորոշիչները վեր հանող հետազոտական աշխատանք, ցույց տվել արժեքային փոխակերպումները թվային ժամանակաշրջանի ազդեցությամբ, մշակել առաջարկություններ նոր սերնդի արժեքային կողմնորոշիչների ձևավորման վրա թվային դարաշրջանի ազդեցությունը փոքր-ինչ մեղմելու ուղղությամբ։ Հետազոտությունը կարող է օգտակար լինել քննարկված հիմնահարցերով զբաղվող մասնագետներին, դասախոսներին, ուսանողներին և բոլոր նրանց, ում հետաքրքրում են ուսանողների արժեքային կողմնորոշիչների ուսումնասիրության հիմնախնդիրները:

Ամփոփումը՝ անգլերեն և ռուսերեն։

There are no comments on this title.

to post a comment.


ՀՀ ԳԱԱ հիմնարար գիտական գրադարան
ՀՀ,Երևան 0019
Մարշալ Բաղրամյան 24/6
հեռախոս:(374-10) 52-47-50
Հետադարձ կապ

All site content, except where otherwise noted, is licensed under a
Creative Commons License